@Btltlg#1348497233+2 yim canım bende. bizde 3 aydır takipteydik 3 ü geçmiypdu, bu ay 3.7 çıktı dün endokrine gittim hap başladı yarım tablet. Zaten doğum yaklaşmış doğuma kadar kullan doğumdan 2 ay sonra gelirsin tekrar kontrollerimizi yaparız dedi. Ama genelikte normal son aylarda yükselir gibi bişey söylemedi açıkcası