serozzz AltinYildizMom 2 saat cok fazla yarim yada en fazla 1 saat ara koyuyorum ben eger ilaci icmeyi unuttunuz mesela 2 saat birsey yemeyeceksiniz ilaci icip yarim saat birsey yemeyeceksiniz. Ben hamilelikten oncede kullaniyordum suan da da kullaniyorum 75lik duzenli doktora gozukuyorum degerini ona gore duzenliyor. Degerim suan cok iyi. Ben isimden dolayi sabahlari icemedigimi soyledigimde size soyledigimi soylemisti eczaci yanlis bir sonucta cikmadi hic.
AltinYildizMom serozzz evet yarım saat bekleyebiliyorum ama 2 saat bana çok fazla migdem bulanıyor beklerken de ama neden öyle söyledi bilmiyorum kimseye denememiş doktora danışıcam bu hafta teşekkürler
61Elif Merhaba bende 6 haftalık hamileyim Benimde tsh değerim 6.94 çıktı doktor 25 mg lık euthyrox diye hap verdi yan etkisi olmadı endokrin bölümünede bi görün dedi pazartesi gidicem
Nhlnrs Filizaybars 15 senedir kullanıyorum şimdi de hamileyim 25 mg içiyorum yıllardır hiç zararını görmedim icmemenin zararı var yan etkisini de hiç görmedim
Senyil21 Bsmlh inşallah ya zeka geriliği yapıyormuş bebekte öyle okumuştum nette sizinki benimkinden de yükselmiş toparlamışsınız baya Allah yardımcınız olsun yinede ☺️
Bsmlh Senyil21 eğer ilaç almazsanız doğru ama ilaç alıyorsunuz korkmayın düşüş olursa devam der olmadıysa mg arttırır
Sedanindenizi Umarim sorum dikkat ceker izlar troid sorunu olup benim gibi ayaklari cok usuyen varmi? Benim hamilelikte cikti troid 25 mlg iciyorum ayaklarim ve burnum hep buz gibi baglantisi var mi bunun?
Sedanindenizi Bsmlh Carsamba gunu hem kadin dogum kontrole hemde endokrine gidecegim degerlere bakilmasi icin bu durumuda dile getireyim bari bakilsin ona gore yonlendirirler tesekkur ederim.
Filizaybars Herkese çok teşekkür ederim iyi ki böyle bir platform var. 23 haftalığım endokrine gittim testlerim orda yapıldı düşük şeker de var çünkü 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var şuan 25mg kullanıyorum
Btltlg Cramel ben de 34. Haftadayım 3.7 çıktı. Son trimesterde tsh yükselir bunu önemsemiyoruz dedi doktorum size ilaç verildi mi acaba kaç çıktı tsh değeriniz
Btltlg Cramel son trımesterde yükselmesi normal miymiş sorabilir misiniz yorumunu merak ediyorum dahiliyecinin