Yunusemreninannesi seymatetik-03 insallah bizim icinde cok guzel olur acilden gittigimde cok iyi davrandilar banada hastane acilali ne kadar oldukk 2ci dogumunuz orda olcak :)
seymatetik-03 Yunusemreninannesi geçen sene Temmuz ayında doğum yaptım 😍 kazayla 2. Geldi şuan 14+2 yiz
Sevde0281 Yunusemreninannesi kızlar ben çok korkuyorum vajinismusta var bende bu yüzden sezeryan istiyorum doktorumda bana psikiyatriden belge al bu şartlarda yapamam ama belge şart dedi. Bu hastane özel mi
Yunusemreninannesi Sevde0281 yok canim ozel hastane degil magdem oyle iste piskoloktan rapor verir heralde devlat hastaneleridnede piskolok var
Sevde0281 Yunusemreninannesi Bir kaç tanesi veremem dedi nasıl bir mantiksa. Doktorum verir diyor dördüne sıra aldım insaAllah alabilirim
Yunusemreninannesi seymatetik-03 massallah saglicakla dogsun insallah canim merak ettigim icin sordum yanlis anlamayon lutfen:)
minikoglumm Yunusemreninannesi eltim orda yaptı çok memnun kaldı sezeryna oldu dikişleri felan çok iyi yapıştırma oldu zaten hastane çok güzel ve temiz kendimde gittim gordum
eomeoni Yunusemreninannesi yatış yapılınca direkt odaya mı alınıyor acaba Nst ve sancı karşılama nerede oluyor
Yunusemreninannesi eomeoni ilk acilden gidince nst falan aciklik bakiliyor sonrada yatisin yapiliyor odaya aliniyor ben acilden gittimde bi bayana oyle yapmislardi sanirim
Dilan9280 Yunusemreninannesi bizim bi tanıdık doğum yapmıştı orda ve cok memnun kaldığını söyledi bana BİLe önerdi çam sakurayı
Yunusemreninannesi Dilan9280 bende giden herkezden memlun oldugunj duydum bakalim insallah bizim icinde guzel olur🤲
seymatetik-03 Oykummmm bende acilden gitmiştim kurban bayramının arefeseydi kanuni sultan Süleyman hastanesine gitmiştim önce çok kalabalık ve az doktor vardı orda orayı önerdiler hiç beklemeden gittim iyikide gitmişim cnm