Yunusemreninannesi bende doğumu mu orda yaptım kesinlikle tavsiye ederim personellerinden uzmanına kadar o kadar ilgili samimilerki anlatam 😍 hoşgörülü sevecen doktorları var allah nasip ederse bu doğumu da orda yapmayı düşünüyorum 👌 yani özel hastane olsa üstüne para versek bile bu kadarı olmaz gerçekten çok yardımcı oluyolar, hala da dualarımdan eksik etmiyorum onları o kadar rahat bi doğum geçirdikleri için bana, şuan hiç korkmuyorum allah nasip ederse o güne normal olucaksa yanımda abur cubur götürücem çünkü biz hem sohbet ede ede hemde ıkına ıkına doğurduk 😍😍😂