Sultanali Benan-16 erkek demişti doktor 2 kere yaptım hatta videoyada aldım ama aynı çıkıp hafif daire çiziyor sonra ileri geri yapıo😂😂
Helinrojbinn Benan-16 Allah gönlünüzde olanı kucaginizada sağlıkla nasip etsin inşallah benim bı kızım var bunda da kız olsun istedim başka da çocuk düşünmüyorum erkek bebekle riske atamam hiç ,😁 bilsem kız olcak 3 4 5 yola devam
Yusufaras81 Benan-16 alyans testi de Çin takvimini de yaptım kız çıktı 🥰bebeğimi kıza benzetti doktorum da inşalllah detaylıya gireceğim orada net olarak görürüz🥰🤲🏻
Yetgineslihan Benan-16 teyzemler en az 10 defa yaptılar hepsinde erkek çıktı ama kızım olacak 😁😍 eskiden hep böyle bakarlarmış doğru çıkarmış, o kadar inandım ki kız duyunca çok şaşırdım 😁
Sose Benan-16 ben öylesine yaptım inanmayarak 3 tane çıktı. Erkek erkek kızdı. 1.5 yıl önce düşük yaptm. Şimdi 2.ye hamileyim cinsiyeti de erkek 😌 sonrakide kız çıkıyor inşallah doğrudur diyorum ☺️☺️☺️☺️