Hilalsny evet doktorumda öyle dedi bana 24-25-26 mart tarihlerini sundu bende 24 ünde kaç oluyo dedim 38+2 oluyo dedi ama ben baktığımda 37+6 olduğunu gördüm onu sorduğumda programlara aldanmayın benim elimdeki doğru çizelge dedi ondan kafam karıştı. Sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım 36 haftası 39 haftası problem değil zaten ama bi yanlışlık yapmiim diye düşünüyorum. Zaten gebelik şekerimde çıktı iyice takıntılı hale geldim