Kubosh34 Mcakir yaaaaa ııımmmhhhhh 😋😋😋😋😋😋varsa yarın eşim alsın hiç anlamam balıktan anladıklarımı da zamanında unuttum 😔
glnzem Kubosh34 bizde sitede oturduğumuz için kendimiz yapamıyoruz maalesef ki. Annemlerde hep bahçede yapardık. Şimdi balığı aldığımız yerde pişirtip öyle alıyoruz anca
zeytinkiz Kubosh34 bana doktorum bu mevsim de hamsi somon palamut dedi diğerlerinde civa fazla dedi 🤷🙄 somon yiyiyorum genelde risksiz
zeytinkiz Kubosh34 evet büyük balık kılçık tek parca kızart veya fırında susuz yap en sevdiğim benim 😊🤭
Melek-16 Kubosh34 somon alacaksanız norveç somonu alın metro marketten. Türk somonu alabalık gibi bişey. Norveç somonu direkt yağlı, omega akıyor üstünden😬 karadeniz hamsisi bulursanız ne ala😌 levrek de güzel ve besleyici
Kubosh34 Melek-16 ben kırsal kesimde yaşıyırum bu söylediklerinizin hiç biri belki de yoktur bakalım en iyisini bulmaktır ümidim 🤗
Nelmali Mcakir mezgit de dip balığı diye biliyorum bir karadenizli olarak lezzetini ordan alır zaten ne bulsa yer onu doktorunuza bir danışın isterseniz cok fazla tüketmeden
Mcakir Nelmaliteşekkür ederim ben ortasu balığı diye biliyordum. Ama en az civa içeren listede yazıyor bilemedim ya. https://www.google.com.tr/amp/s/www.irfantarhan.com/gebelik-ve-balik/amp/ Kubosh34 arkadaş uyarmış . Şimdi googledan baktım. Evet dio balığıymış ben ortasu balığı sanıyordum. Kusura bakmayın yanlış öneride bulunmuşum. Tüketmeyin siz dip balıklarını🙏🏻 En iyisi doktora sormak olur sanırım🌸
Albiina05 Kubosh34 ben sadece hamsi ve alabalık yiyorum. Ton balığı yememek lazımmış ben de çok net bilmiyorum balıkları. Ama hamsi alabalık güvenli onu da çok aşırıya kaçmadan internetten bakmıştım kaç gram yenebiliyor diye. Sonrasında da tahin helvası tüketiyorum vücutta cıva birikmesin diye
PurpleTail Kubosh34 dip balıklarından uzak durun, konserve balığı ton balığından da.Küçük balık seviyorsanız bu mevsimde hamsi istavrit tüketilebilir. Büyük balık için de somon, levrek , çinekop ve çupra. somon türk somonu olmasın ama Norveç somonu.