Lavinyamm sağol Allah razı olsun çok teşekkür ederim . Geçen bir posta rastladım yıllarca hamile kalabilmek için sarfedenlerin yazdıklarını okudum hikayelerini okudum . Gerçekten çok duygulandım… Eğer nasibimizde var ise anne baba olmak mutlaka olur unutma , er yada geç olur . Dilerim bu duyguyu yaşamak nasip olur size ve tüm isteyen herkese inş.🙏