Lavinyamm Merhabalar kızlar aranızda yeniyim biz bu ay ovulasyon testi denedik iki gün çift çizgi oldu değerlendirdik bi haftadır sağ kasığım da ağrı var bugün de adet olacak gibi ağrım var iki gündür yemek sonrası midem bulanıyor gibi adetime de 3 gün var sizce umutlanayım mı evde gebelik testi de var ama negatif görmekten korkuyorum 4-5 aydır hep negatif görmekten yoruldum çünkü
Merme Lavinyamm benim adetimden 5 gün önce başladı kasık ağrıları çok kötü olurdum adet olacagım sanıyordum erken gebelik testinde öğrendim hamile oldugumu
PurpleTail Lavinyamm ovulasyon gününde birliktelik olup, adetime 1 gün kala test yapmıştım ve silik çıkmıştı.Aynı gün betam 75ti..İki gün sonra deneyebilirsiniz.çok stres yapmayın döngünüz şaşmasın.
birgaripyolcu Lavinyamm eğer düzenli adet görüyorsanız teste çıkar tabi en iyisini kan sonucu gösterir 2 hafta olsanız bile
BsraAktr Adetinize 3 Gün varsa gebelik testinde doğru sonuç alırsınız bence eğer pozitif ise, ben Erken gebelik testi almıştım regl tarihimden 1 hafta önce öğrendim pozitif sonucu, inşallah sizin de pozitiftir Rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲
Merme Lavinyamm erken gebelik testi yapabilrsiniz bekleyemiyorsanız normal testte belli olmaz ben bekleyememiştim adetimden 3 gün önce yapmıstım
Lavinyamm @PurpleTail düşünmemeye çalışıyorum ama umutlanıyorum da düşünmeyim dedikçe aklıma daha sık geliyor
Seda_nrr Lavinyamm inşaAllah en tez zamanda nasip olsun 🙏🏻 Ama en azından reglinin bir gün de olsa gecikmesini bekleyip öyle yapabilirsin daha net olur hemde için daha rahat olur 🥰
Seda_nrr Lavinyamm birde inşaAllah yavrunuz bu ay sizinledir 🙏🏻♥️ Ama olurda istediğiniz sonucu alamazssanız lütfen soğan kürünü deneyin 🙏🏻 Benimde bir buçuk yıla yakın olmadı kistlerim vardı Allah’ın izni ve soğan kürü ile oldu 🙏🏻
Seda_nrr birgaripyolcu onu hiç bilmiyorumki işte 🤷🏼♀️ Sadece dostinex değil herhangi bir ilaçla kullanılması bile sıkıntı yaparmı diye bende düşündüm
umutunannesii Lavinyamm canım benim adetime 5 gün vardı daha ben erken öğrendim aynı senin gibiydim negatif cikicak diye yapmak istemiyorum ablam zorlayınca yaptım ve sonra hamile olduğumu öğrendim benimde 4 yıl olmadı şimdi çok şükür hamileyim
Lavinyamm @Seda_nrr inşallah 😍 evet onu duydum bir arkadaşım da önerdi soğan kürünü sizde de olmuş gerçekten faydası varmış eğer adetim gelirse soğan kürüne başlamak en iyisi sanırım çünkü her deneme sonrası hüsran olunca insan korkuyor üzülüyor bir de dualarınız için çok teşekkür ederim ❤️
erve_ Lavinyamm Lavinyamm merhaba bende bugün hamile olduğumu öğrendim 🥰 reglime 3 gün var ama dayanamayıp kan testi yaptırdım değerim 35.05 çıktı doktorum cuma günü testi tekrarlamamı istedi. çok heyecanlıyım ❤️ Allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼
Seda_nrr Lavinyamm okadar iyi anlıyorumki şuan ki endişelerinizi ama çok dua edin bazen ümitsizliğe kapılıyor insan ama siz kapılmayın ♥️ Herzaman tüm evlat isteyen kardeşlerimiz duamda 🙏🏻