Yagmur58 sebebi bünye meselsi ama korkma dinlenince geçiyor ben bir kaç sefer acile bile gittim söyledileri şey tansiyon düşsün aman yeterki artmasın yüksek tansiyon kötüymus benim hem düşüktür bugün ebe ölçtu 9-5 çıktı normal dedi çünkü benim en yuksek 10-5 10-6 çıkar