Sermec27 Yagmur58 bende öyleyim benim ki kronik hep böyle 8 5 bazen 9 5 hastahaneye gidince 10 7 falan ama hep düşük kendimi bildim bileli bende 21+6 haftalık hamıleyım
NilayRuya Yagmur58 benim doğuştan düşük tansiyonum . Dışarıya aç çıkamıyorum kaç kere öyle fenalık geçirdim
Eddii Yagmur58 tansiyonu sürekli düşük olan biriyim. 9-6, 8-5, max. 11-7 olan biriyim. Hamilelik sürecimde de böyle ama doktorum normal kabul ediyor bunu. Aksine yüksek olması halinde dikkat etmemiz gerek demişti.
idiloska Yagmur58 ilk haftalarda öyleydi 8/4 oldu bir gün. Bu aralar düzeldi ama. Tansiyonum düştüğü günlerde yatıyordum bacaklarımı kaldırıp
NilayRuya Yagmur58 amin kuzum. Hamilelikte çok normal düşük tansiyon olması sıkıntı yapma . Vücudumuzda cooookkkk şeyler değişiyor vallahi :)) benim normalde 9/6 hep tansiyonum ama hamileliğimden beri 11/7 yada 11/8i buluyor bünyem düşük tansiyona alıştığı için 11i görünce vücudum alarm veriyor
Sermec27 Yagmur58 yüksek tansiyon bebek için tehlikeli canım düşük değil benim 8 5 kendimi bildim bileli 🥰
NilayRuya Yagmur58 evet yolu yarılamissin 🤭🤭 ben doktoruma sordum düşük tansiyonluyum doğumda sıkıntı olur mu diye o da hayır yeter ki yüksek tansiyon olmasın dedi
Sermec27 Yagmur58 yok kuzum neden takibe aldılar onu da anlamış değilim tansiyon düşüklüğü sadece seni etkiler halsiz olursun vs bebek için bir zararı yok 🥰