Epizyotomisiz yani kesisiz doğum hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu konuda tecrübesi olan doktorlar bunu deneme taraftarıyken kesiyi direkt açıp öyle doğurtmaya alışmış doktorlar buna yanaşmıyor. Yırtılma riskine ve gidişata göre karar verilmesi daha mantıklı değil midir, iyileşme ve risk açısından? Görüşlerinizi merak ediyorum ve kesisiz doğum yapanları duyunca çok imreniyorum.