Mervesavas Annesirin lupus hastasiyim 8+6 gunluk hamileyim ayrica antifosfolipit sendromu yani pihtilasma bozuklugum var 0.6 sabah aksam oksapar kullaniyorum. Kanama alani var kese yaninda istirahat onerdi doktor ama bu kan sulandiricilar kanama alanini arttirmazmi dozaji cok yuksek kalmiyor mu zarar verirmi bebege merak ediyorum
Ziem18 Annesirin bebeğime kordondan az beslenme gidiyor doktorum öyle söyledi eğer böyle giderse kilo almaya bilirmiş takibe aldı sizce kortmalımıyım çok mu zayıf doğar şu an 32+2 günlüğüm ve bebeğimin kilosu 2 kilo sizce nasıl olur bu saatten sonra ben
ipek_94 Ziem18 bence korkmayın görümcem erken doğum yaptı bebeği 900 gram doğdu ve suan 2 yaşında sağlıklı bir bebek. Sizinki 2 kilo olmuş bile
Minikasya Annesirin Gebelikte vajina ve daha üst kısımlarındaki ağrılar özellikle yatakta sağa ve sola dönerken bizi inleten ağrıların nedeni nedir ?
basakhanim Brc_mert Brc_mert evet çok fazla, çoğu kişiye 400 mg veriliyor. Folik asitin fazlası folata dönüştürülmezse otizmde sebep oluyor
Tazeannebaba55 Zeyno02 bu durum benim de başıma geldi canım bende perinatolojiye gittim doktor dedi ki eğer aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma dedi ben yaptırmadım çünkü riskli bir olay
Dlnugurlu Gulyidiz tandirella001 maalesef aynı sorun bendede var ilerleyen dönemlerde daha da artıyor sağolsun eşim süpürüp siliyor eğilemiyorum çok acı veriyor oturma simidi verdi doktorum onunla oturunca biraz daha iyi sert zeminde oturmamaya çalış geçmiş olsun sizede
Daphnemerve Gebelik şekerinin yüksek çıkması durumunda oluşabilicek komplikasyonlar nelerdir? Kalıcı olma durumu varmı bebeği ne şekilde etkiler? Gebelikte bu durumun çıkma sebebleri sadece şeker içeren gıdalarmıdır ?
magnolia_ Minikpandam1 aslında ablam ebe hemşire yaptırmamı istiyor ama ben ilk gebeliğimde yaptırmadım hiç birini yaptırmamın bir zararı yoksa aslında yaptırılabilir ama bilmiyorum burda okuyorum ikili testi riskli görünen gebelere bir hafta sınra başka doktor hiç bir proglem yok diyor böyle bir şey yaşamaktan korkuyorum galiba ya riskli grupta çıkarsak
Merve_elmaci Annesirin m Annesirin merhaba Aralık ayında rahmimdeki septum ve polip nedeniyle histeroskopi operasyonu geçirdim. Şubat ayının başında da hamile olduğumu öğrendim daha çok yeni :) doktorum normal doğum yapamayacağımı sezaryen olmam gerektiğini söylüyor. Bu durumda normal doğum yapabilir miyim?
Mervekozan Annesirin teşekkürler☺️ sorum şu : ilk gebelikte kan uyuşmazlığı iğnesinin vurulmamasının ne gibi sakıncaları olur ? Anneden kan testi alınarak negatif sonuç bile olsa vurulmalı mıdır ? 28 haftalarda vurulduğu söyleniyor ilerleyen haftalarda da vurulabilir mi ?
16Hatice Mervekozan doktorum ilk gebelik olduğu için gerek yok dedi bana da ben de merak ediyorum bu soruların cevabını🙄
Pirincveannesi Zeyno02 benimde hcg 35.36 pappa 3,14 çıktı daha bugün çıktığı için dokyora gösteremedim inşallah bi sprun yoktur 😢
Periwashere Pirincveannesi gragik olarak gosteriyor, bide 3 adet risk yazan yer olmali. Orda da yaziyor normal mi dgil mi diye. Sınırın altında yazmali
Busmuslina 35 haftalık hamileyim ne yersem mide yanması oluyor ve akşama kadar geçmiyor ne yapmalıyım doğal yoldan nasıl geçirebilirim?
Ysfnannesi Busmuslina süt elma tarzı hafif seyler yiyebilirsiniz bide bu zamanlarda asırı baharat ve yağdan kacının.doktorum bana mide ilacı vermısti o haftalarda iyi geliyor.
Busmuslina Ysfnannesi süt felan fayda etmiyor nasıl bir boyuta geldiyse artık birde midemde gastrit ve reflü var çok tetikliyor
efruzzz Annesirin keloid skar hastalığım var normal doğumda olan kesik ve dikis de vajinal bolge icin boyle bir risk mevcut mu ne yapilabilir keloidi onlemek icin ? Cok tskler simdiden
umutunannesii Ben 20 haftalık hamileyim bebeğimin başı asagidaymis korkmalimiyim cvplarsaniz çok sevinirim
Minikpandam1 magnolia_ işte bende ondan çekiniyorum malesef doktorlar biraz bizi tedirginleştiriyor kuzenimde yaptırdı ilk çocuğuna doktor bu çocuğun kafası büyük anormallik var falan filan demişti ve korkutmuştu ama sonradan hiçbir şeyi çıkmadı şükür