Dilan9280 Billia ya benim 19 hafta ama gecen gece sanki bi pırtladı ama anliyamadım galiba yüz üstü uyuduğum için olabilir hissetmemem normalde hissetmem gerekiyormuş bugünde pırtladı gibi bi ağlamak geliyor duygusallasıyorum sizinde böyle oluyormu
Billia Dilan9280 yüzüstü yatmayı bırakın artık sakıncalı olabilir ,insan duygusallaşıyor normal olarak 😊
Billia Dilan9280 sol tarafa dönüp yatmak öneriliyor hamilelikte bende başta zorlaniyordum alışıyor insan yavrusu için 😍
Dilan9280 Billia evt biliyorum da Suan 4 aylık büyüyünce düz yatarım mecburiyetten Suan küçük oyuzden aslında yüz üstü yatıyorum hic alışmamışım uzanarakta bakalım biraz zorliyicak beni ama kızım için herseye değer😇