Billia ben ilk kıpırtıları 16.haftada hissettim böyle seyrime gibiydi amaaa 19. haftadan itibaren maşallah halay çekiyor sanki şimdi 22+3 olduk bazen bi bağırıyorum evde herkes neoldu yine mi tekme diyorlar😂ama çok güzel bi duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin