Asaf_eymenin_annesi Nilayaylin bende bugün bel ağrısı şikayetiyle acile gittim ağrı kesici serum taktılar sonra geçti eve geldim
Nzl_okc Nilayaylin bende dün acile gittim o yüzden . Tabiki normal diyorlar ama erken doğum söz konusu olunca insan tedirgin oluyor.