Bsmlh kız kardeşim ikizleri 31 de doğdu 15 gün kuvezde kaldı çok sagliklilar. Gelişimleri güzel. Zor değil sadece süreç biraz yıpratıcı tabiki en önemlisi bebeğinin güçlü olması lazim. psikolojik olarak ileri haftalara odaklan iyi düşün iyi olsun inşallah