mom6565 Brcu1 öyle durumalrda çoğu zamn kız diyorlar ama rabbim yinede.gönlünüzdekini nasip eylesin ınsalalh canım
Melike0642 Meyuemsel Evet canım kıza benziyor ama kesin değil dedi 16 haftada kesin kız dedi 33.haftayiz ve değişmedi
melisssas Brcu1 bizde aynı canım ya 15+6 yız bacaklarını topluyo acmıyo😕Ne çikolatası kaldı ne dondurması hareketleniyor ama bacağını bi ayırmıyo anca ayaklarını oynatıyo şapşik🥰
Brcu1 melisssas sorma valla dayancam artık 1 ay sonra görmeye gidicem inşallh ozaman da gösterir zahmet edip😅🐣
Rozerr06 Brcu1 Yok gerçekten öyle 27+1 de öğrendik 😅 Kız nazlı olur derlerdi inanmazdım ama benim ki nazın kraliçesi sanırım 😂😆 doğuma 3 ay kala cinsiyet öğrendik 🤣🤣