TubaNurKarasu merhaba benim ikili testim yaştan dolayı orta riskli çıkmıştı.doktor nifty önerdi hemen yaptırdım 3 hafta sonra sonuç çıkmadı anne kanında yeterli DNA bulunamadı dendi. Çok zor zamanlardı psikolojim bozulmuştu. Sonra doktoru değiştirdim.yeni geçtiğim doktor Prof doktor ve peritanalog o nifty testinin güvenilir olmadığını eğer gerçekten sonuç öğrenmek istiyorsan aldırsanda aldırmasanda amniyosentez önerdi bende yaptırdım çok basit bi işlem. Ve sonuç temiz çıktı. O kadar rahatladım ki Rabbim sizi de rahatlatsın inşallah ve bebeğim doğdu çok şükür. Benim araştırdığım kadarıyla niffty de yanlış sonuçlar alınıp yani pozitif olup amniyosentez de temiz çıkanlar vardı. İnşallah sizinkide öyledir .