tipikbiryayburcu Selam kızlaarr, Bu ay 27-28 ya da 1-2 Mart gibi adetimi bekliyorum sonrasında ovülasyon testi alıp denemeye başlayacağız. Benim gibi başlayacak olan? Ya da başlayan var mı? Hamile olanların önerileri nedir? 🙄😍
Talyaninannesi tipikbiryayburcu Ben de bilindik bir siteden almıştım. Böyle 40 ovulasyon paketi bir de içinde 5 gebelik testi vardı. Hatta sayısı ve fiyatı göz önünde bulundurulunca en ucuzuydu. İlk denememde hamile kaldım. Diğerleri olduğu gibi kaldı.
Love_baby Canım ben 7 haftalik hamileyim geçen ay ebru ablanın testini almıştım ilk denemede oldu çok şükür.Muhakkak tavsiye ederim 3 günde gelmişti.Instagramdan bir gebenin günlüğü yaz çıkar.Ebru ceylan
tipikbiryayburcu Ya evet onu da gördüm birde minnakkurabiyeler diye bir sayfada da varmış testler hangisinden alsam bilemedim 🙄 Eczanelerde fiyatları nasıl acaba bilginiz var mı?
Zeynepz tipikbiryayburcu canım ben minnakkurabiyeler sayfasından aldım bir kez testler ayrı ayrı paketli değildi bi silindir ķapaklı ilaç kutusu gibi bi kutunun içinde kapağı asla tam kapanmadı ve hava aldığı için testler hemen bozuldu ama ebru ablanın testleri öyle değil süper net ve tek tek paketli geliyor ben onun testleriyle yumurtlama ve sonrasında gebelik öğrendim ebru ablayı tek geçerim yani :)
Love_baby Ben 80 tl ye 30 ovulasyon testi 2 gebelik testi almıştım canım kutuyla geliyor.kargo ücreti yoktu
Guneyinannesi1 tipikbiryayburcu eczanede 5li satılıyor 3u bozuk çıktı 36 lira asla alma internetten al
edb06 tipikbiryayburcu Eczaneden 40 liraya aldim icinden 2 tane çıktı. Eczanenin yanindan bile gecme derim. Internetten Laboquick aldim gayet kullanisli
Ogi8 tipikbiryayburcu 28 günde bir adet olanlar için ideal ama siz yine de 30 lu alın tüm ay değerlendirin eksik olmasın en sonda da olabilir bilinmez
tipikbiryayburcu Ogi8 Ya benim adet dönemim düzenli ya 30 - 33 gün. Riske atmadan 40′lı falan alayım en iyisi
Ogi8 tipikbiryayburcu kesinlikle çünkü 22-23 olanda var yani hiç kimse bilemez hangi gün yani almışken çok alın zararı olmaz
Ebrubktsc ![[url=https://hizliresim.com/H5hUFi][img]https://i.hizliresim.com/H5hUFi.jpg[/img][/url] ](https://) kızlar merhaba 21 şubatta yumurtlama oldu çatladı ancak kasık sancılarım devam ediyordu bugün ovülasyon yaptım böyle çıktı yeniden mi yumurtlama oluyor anlamadım
tipikbiryayburcu supermommm Siz hangisinden kullanıyorsunuz. Bende regl oldum bugün erken oldu 😬 Test almam gerek biter bitmez başlayacağım