Emel_kara92 ben ağustosta başladım çalışmaya ve hala üniversite son sinif öģrencisiyim. Baştan hem okul hem kpss yürütebilir miyim diye çok sordum kendime ama okulla nasilsa online diye erteleme dedim kendime ve başladim. Eşimde yardimciydi sağ olsun. 1.5 senelik evliyiz bu arada ve eşimle aramda 15 yaş var yani çocuk istiyoruz bir yandan da.. baştan kpss sonrasi deneyelim çocuk dedik ama baktik cok gec olacak ya sonra biz istediğimizde Allah vermezse diye düşündük ve gebeliği planladik. Çok şükur aratmadi hemen hamile kaldim. Sinava hamile gireceģimi biliyordum yani. Benimde şuphelerim tedirginliklerik vardi elbet çocuk rehavetine kapilip ders calişamazsam diye cok düşundum ama inanin bir insan kafasina koydu mu kolay kolay vaz gecmek istemiyor. Ben hamile olduğumu öğrendikten sonra daha sıkı çalişmaya basladim inanir misiniz. Hep kendime şunu diyorum. Senin diğer rakiplerinden kazanmak için daha önemli bir sebebin var. Kendin için değilse bile bebeğin için çaliş diyorum kendime. Ona iyi bir gelecek sunabilmek icin.. inanin ona alacağiniz kiyafetler doya doya geçireceğiniz hamileliğiniz ona iyi bir gelecek sunmaktan daha değerli değildir. Hamilelik bir hastalik değildir bu yızden rahat ders çalişabiliyorum şu an. 6. Hafta da kusmalarim başladi ve hala devam ediyor. Kusuyorum sonra dinleniyorum bi zaman sonra kendimi iyi hissettiğimde kalkip dersin başina oturuyorum. Yani ben kendimi salarsam daha da hasta olurum diyip kendimi birakmamaya dikkat ediyorum. Zaten ağustostan ocak ayina kadar konularimi hallettik sayilirdi benim. Şu an soru çözüp deneme çözüyorum ve yanliş defteri oluşturuyirum. Günlük 3 saat bile yeterli olabilir. Birde benim okul derslerimde var düşünün onlara da giriyorum. Hem hamilelik nasil gectiği bebeğin karakterini de etkiliyormuş. Ders çalişirsak bebekte hayatinda arastirmaya merakli okumayi seven ve sakin bir yapida olur. Sinava nasipse 38 haftalikken gireceğim. sinavdan cikinca keşke dememek icin şimdi elimden geleni yapmak istiyorum. Önümüzdeki bir iki sene içinde 300-400 kontenjani olan edebiyat coğrafya tarih gibi bölumlerin kontenjanlari sifirlanacak. Hiç alim yapmayacaklar. Bu seneler son şansimiz olabilir. O yüzden hepimiz için hayirlisi olsun.