Simra Kızlar ben 13+4 hamileyim ağustosun sonu gibi doğumum olacak sanırım daha tarih belli değil haziran sonu gibi sınavlara girmek istiyorum sıkıntı çıkar mı sizce bebekten dolayı sınavda zorlanır mıyım
zumra8146 Simra canım üniversiteler büyük ihtimal online sınav sistemi olacak bende 15. Haftamdayım bende sınavlara gireceğim bi sıkıntı yaşamazsın inşallah. 🙏🏻
eerem Simra ben de yüksek lisans yapıyorum eylülde doğumum finaller yine mayıs haziran, seneye eylülde kayıt yenileme ders seçimi 😁 yaparız inşallah Allah yardımcımız olsun
Ozlem23 Simra benimde hamileliğimin sonuna doğru denk gelicek sınavlarım online olması tek umudum sanki sınav tarihi olan günde doğacak gibi geliyo bana bakalım hayirlisi 😁
Smyy00 Simra çıkmaz bence canım sonuçta evde girmeyecek misin evden girmesen bile gidip sınav verip geleceksin evde çalışacaksın sonuçta büyük bir şans senin için
eerem Simra kendime güveniyorum doğurur doğurmaz iş kurup çok güzel ilerleten bir arkadaşım vardı mesela bebek kucağımda hepsini yapıyorum gayet güzel diyordu 😄
mavipinokyo 13 haftaliğim doğum 28 Ağustos gösteriyor ve ben 15 agustosta bi aksilik çikmazsa inşallh Kpss ye girmeyi düşünuyorum 38 haftalikken 😏🌺 sizin sinavlar online olabilir ama yüzyıze bile olsa bir problem olmaz bence
Simra mavipinokyo umarım sizinde sorun olmaz 38 haftalık doğuma yakın inşallah dilediğiniz gibi yetişirsiniz hepsine
Simra eerem sizin bölümünüzde çok iyi aldığım duyumlara göre pek bir bilgim yok bölümler hakkında umarım sizinde uğraştığınıza değer 😊
Simra Ozlem23 bari sınavdan sonra doğsa 😂 şaka bir yana sağlıkla gelsin rahat bir doğumunuz olsun inşallah
mavipinokyo Emel_kara92 ağustosta başlamıştim kasimin sonunda hamile olduğumu öğrendim ama şimdilik iyi gidiyor çok şükür.. sizde düşünuyorsaniz bir an önce başlayin derim
Ozlem23 Simra amin teşekkür ederim bir gün sonra bile olsa yeter bana vize bide final olsa hiç sorun olmaz 😃😃
Emel_kara92 @mavipinokyo benım temelım var hocam bu yıl çalıştım atama az gıdemıyorum tekrar baslıycam ınsllah ıyı olur