Cjdjdj bugun tam 1 hafta oldu sezeryan olali mecburen oldum suni sanci denendi normal olmadi keske normal olsaydi bunun sancisi ağrısı gercekten cok kötüymüş ilk dogumum ama hala agrim var ancak bugun tek basima hareket edebildim bugune kadar yalniz yürüyemedim bile tek basima yataktan kalkamadim normal imkaniniz varsa o sanciyi bi kac saat cekin derim bu sekilde günler aliyor ve gercekten cok zormus