aylin08166 sternocleidomastoideus bana 9 damla yazmış eczane canım fazlası yan etki yapıyormuş sanırım
sternocleidomastoideus aylin08166 bana direk kendi doktorum 12 damla kullanacaksın dedi canım o yüzden öyle kullanıyorum ☺️
Smmom95 aylin08166 ben ekmeğe damlatıyorum 9 damla fark etmiyor meyve suyuna suya da damlatabiliyosun
miraclemomm Happymam evet ya ki bu dönemlerde yediği her şeyden tiksinenler olarak ne kadar güzel değil mi 😁😁
Fridasrose aylin08166 valla neye denk gelirse ona damlatiyorum ben kahvalti ediyorsam haslanmjs yumurtama bile damlatiyorum 6 damla
NAZ2333 aylin08166 hm anladim gerci en son esime aldirdim ekmege damlatip yiyebilir demis midem almadi oyle😁
esraMom1 Hafise doktora sorman saha iyi bazı Eczacılar öyle kafadan söylüyorlar yani aslında onlara göre nasıl doğruysa öyle aktarılıyor 🤷🏻♀️
enisenalbant Hafise benim de doktorum söyledi böyle şeyler ile tüketme etkisi kalmaz mümkünse portakal mandalina gibi takviye edici şeylerle tüket dedi😊
bademsekeri42 aylin08166 Benim doktorum bi ekmek parçasına kahvaltıdan hemen önce 6 damla damlat ye sonra kahbaltını yap demişti