aylin08166 Merhaba arkadaşlar devit-3 damlasını nasıl kullanıyorsunuz. her gün bir bardak suya 9 damla damlatarak mı?
miraclemomm aylin08166 bana 10 damla dedi doktorum, direkt bir tatlı kaşığına damlatıp içiyorum zaten azıcık bir şey oluyor pıt diye gidiyor ☺️ ama suya ve ekmeğe de damlatılabilirmiş
enisenalbant Hafise yoğurt süt gibi Ürünler ile tüketirsen d3 ün faydasını azaltmış oluyorsun 😊 mümkün oldukça süt ürünleri ile tüketme😊
aylin08166 Didemcet canım 12.haftamdayım yeni verildi banada folik asiti bırakıp vitamine başlatacak doktorun
AycanAycan19 aylin08166 bnde hamileligimin ilk basindan beri kullaniyorummm devit3 9 damla kullaniyorum kahvaltidan sonra cay kasigina damlatip iciyorummm daha etkili oldugunu soyledi eczane ama 1 parca ekmek yada bir yemek kasigi suya damlatabilirsin dedi
NAZ2333 aylin08166 hm anladim gerci en son esime aldirdim ekmege damlatip yiyebilir demis midem almadi oyle😁
Hafise enisenalbant niye ki yogurdu evde kendim yapıyorum hazır yogurt değil 🧐 bu zamana kadar boşa mı içtim yani ben şimdi bu arada eczacı ekmek arasına bile damlatabilirsin elma falan herşeye damlatabilirsin dedi ay üzüldüm şimdi ya
esraMom1 Hafise ama şimdi o yediklerin de faydalı şeyler ama öyle tüketince etkisi yok suya damlatarak bile önerilmiyor kaşığa damlatıp içmek en doğrusu oda bir ilaç kana karışması lazım ki faydası olsun bişeyle yiyince etkisi azalıyor canım 😇
enisenalbant Hafise benim de doktorum söyledi böyle şeyler ile tüketme etkisi kalmaz mümkünse portakal mandalina gibi takviye edici şeylerle tüket dedi😊
Hafise aylin08166 ben anlamıyom okulda demediler mi bu eczacılara 😁 neyi nasıl kullanılcagı 😁 herkese farklı diyolar 😁
esraMom1 Hafise doktora sorman saha iyi bazı Eczacılar öyle kafadan söylüyorlar yani aslında onlara göre nasıl doğruysa öyle aktarılıyor 🤷🏻♀️
aylin08166 sternocleidomastoideus bana 9 damla yazmış eczane canım fazlası yan etki yapıyormuş sanırım