Srfdycn Evet malesef oyle bir risk var. Diger rahimin bebegi sıkıştırdığı durumlarda. Benim 2 ay kadar önce amniyon sıvısında kaçak tespit edildi ve yatmak zorunda kaldim ama cift rahimden mi kaynaklandi bilemiyorum. Ama su an bos olan rahmim bebegin oldugu rahimle birleşiyormus. Doktor bebegimin ayaklarini diger rahimde gördü. Ilerleyen aylarda ne olacak göreceğiz. Insallah hepimiz için en hayırlısı güzeli olur. En en guzeli stres yapmamak. Ben bu durumu stres yaptığım icin agir kanama yasadim . Su an rahatım bebegim de rahat şükür. Sizde stres yapmayin