Ezggz benim de kanamalarım oluyor süreklü çift görünümlü rahim şekil bozukluğu var rahmin bir tarafında bebek gelişiyor kalan kısıma kan birikiyor oda boşalıyor sürekli kanama leke hastanede yattığımda endol fitil verildi banada sonra normal ilaç olarak içiyordum şimdide üç günde bir kullanıyorum endol kasılmayı önlüyor ağrıyı azaltıyor krampları falan o yüzden veriyorlar şu an 12+5 hala devam ediyor 😞