Alara8 ben 2 gün adet oldum sanmıştım namaz a ara vermiştim canım sonra birden kesildi adet söktürücü almaya diye gittim içime sinmedi Bi de test alıyım dedim çift çizgi çıktı kimine de düşük belirtisi olabiliyormuş dedigim gibi mucize röntgen bile çektirmiştim inan düşebilir dedi doktorlar ama düşmedi Allah verince böyle olmaz dedigin herşey oluyo canım halbuki 3 yıldır bebek olsun diye neler yapmıştım röntgenci kız ısrar etti gebelik riskin varsa cekmeyelim diye bende dedim kaç senedir olmuyo bu ay olmasıda imkansız dedim çünkü eşim yanımda degildi sadece Bi kere birlikte olmuştuk koca 1 ayda bana göre imkansız dı hamile olmam o kadar gün aşırı ilişkiye girdik catlatma yumurtası olduk hiçbirinde bebek olmadı yani demem o ki eğer bebeğinin dogum vakti geldiyse ne yaparsan yap dogacak ama vakitte gelmediyse tüm dünya profesörlerş birleşse gene seni anne yapamaz nasibe inan cok kafana takma