Valla kafa karışıklığı yaşıyorum umitlenmek de istemiyorum açıkçası. İnşallah Olmuştur diyorum sonra hayal kırıklığı yaşıcam diye korkuyorum. Ben bilmiyorum Anne Baba ya sarılmak nedir. Sürekli dovulduğumden. İnşallah şimdi bir mucize bebek gelir de yüzümü guldurur. Dun kan değerinde 4.57 çıktı bu ne anlama gelir? İlk haftasında mı yakaladım ? Meme ağrılarımı çok var. Uçları belirgenleşti buyudu… lütfen yardım ediiin