Ben de lansinoh momma yavaş akışlı olanından aldım cam biberon almadım kırılır flan diye çok önerdiler bugün geldi daha trendyolda indirimdeydi ilerde büyüdükçe kullanırsa biberonu hızlı akış başlıklarını da alırım diye düşünüyorum.hm bir de bunların manuel gögüs pompası ile biberon bir arada satılanları var onlardan alablirsin sağma makinen yoksa.