Ben bimden weebaby biberon setini almıştım cam olanını. Ama diğer markalarda çok farklı uç seçenekleri var, weebaby den mama vermek zorunda kalsam tekrar benim göğsümü almama ihtimali yüksek mi sizce? Farklı bi uç alsam elimdeki biberona uyar mı tecrübesi olan var mı?
Daha yapmadım doğum umarım sütüm olur da gerek kalmaz diyorum ama işe gidince sütümü yine biberonla alması lazım değil mi? Anlatabildim mi derdimi fikirlerinize ihtiyacım var🙏🤗🤗