Cananp sadece igneyi vurunur vurunmaz damarda gezerken acayip yakıyor igne. ama düşerken aynı adet oluyormusun gibi siyah iplik iplik kanaman oluyordu. icerdeki birikimi parçaladigi icin. hatta şöyle söyleyim özel hastaneler artik bu igneyi yapiyor. arkadaşıma özel hastane hemen yapalım igneyi yoksa tüpünü kaybedersin demis. arkadaşımda ilk gebeligi oldugu icin cahillikmi diyelim belki yükselir diye yada kendi düşer diye kabul etmeyip çıkmış hastaneden. devlet hastanesine gitmis devlet hastanesi hic müdahele etmemiş galiba belli bi sayıya gelince midahele ediliyormus. erken müdahale edilirse kürtaja giriyormus. bi kac gün sonra arkadaşım cok siddetli kasık ağrısı ile acile gidiyor meger dış gebelik tüpü
patlatmış ic kanama geçiriyormuş. sag tüpü alındı yeni evliydi. 5 yıldır bebek tedavisi görüyor. hep der pismanim özelde hemen igneyle düşürtmedigime diye. yani iyi takip altinda kal. özele git sor sagliksiz gebelikmi diye müdahele yapsınlar düşürt. hastanede fazla kalmazsin eger evin yakinsa 24 saatte bir tahlil vermeye gider gelirsin artik oyle yapiyorlarmis. ben Hastane de yattım ama bayagi büyüktü bide sancim agrim vardi hastanede cok uzakti. beni ameliyat etmek icin bekletiyorlardi. önce igneyi deneyelim igneyle parcalanip düşmezse ameliyat yaparız dediler. ama heyet hep toplanmıştı bide profesör hep asistanlarini toplayip ultrasonda gösterek onlara ders anlatiyordu resmen beni deneme tahtasi konu mankeni olarak kullanmışlardi 😂 ama cok şükür igneyle düzeldi benimki.