Benim doktorum da değerlerim yeterli artmadığı için dış gebelik ihtimaline karşın beta hcg takip edelim dedi ama o süreçte önce lekelenme sonra regl gibi kanama oldu hatta parça falan düştü düşük oldu keseyi görmemiştik henüz ama beta değerim de düşüyor şuan sıfırlanmasını bekliyoruz tabii ki herkes aynı şekilde olacak değil ama dış gebelik epey riskliymiş erken farkedilmesi önemliymiş mutlaka takip edilsin ihmal etmeyin sakın