AyseEmre canım benim doktorum benden hevesliydi 12 de tahminde bulunup +10 da netleştirdik. Hafta olarak16 da kesin bilinebiliyor olması lazım. Pozisyondan göremiyo olsa bile diğer hafta uğraşınca görünüyo. Sen o doktoru değiştir, hiç ilgilenmemiş. Daha cinsiyeti görmeden 3lü test istemiş. 2 lide sorun görmezse 3lüye gerek bile yok. Detaylıya girceksin zaten 21 de. Böyle annenin halinden anlamayan doktorlara çok sinirleniyorum :)