Ben chicco manuel aldım zaten süt ilk aylarda çok geliyormuş stoklayabilirisiniz Manuel’de iş görür eğer çalışıyorsanız süt durumunuza göre işe başlayacağınız zaman elektrikli alırsınız ama ev hanımları için bana Fuzuli geliyor çünkü gerçekten şu dönemde masraflı oluyor