ozlemprlk16 isimsizbiranne bende daha kullanamadım bebegim doğmadı ama sallanişi güzel yatak kademeli 2 3 yaşına kadar yatabilir diye düşünüyorum ben bide yanında sabitlenmesi icin bi aparat göndermişler baslarda sallama gereği olmaz heralde en güzel yanı şu an yatağımla ayni seviye de tam bir anne yani gerçekten
endobeybi 160620 ben de park yatak bakıyorum şimdiden ne olur ne olmaz 🤣 Nuna’nın park yatağını beğendim tip olarak, bi de pratik duruyor. Diğerlerinim tipi çok çirkin ya 🙈 aklınızda bulunsun
160620 endobeybi aklımda hiç bi model yoktu açıkçası bende beğenemiyordum😅 şimdi nunaya baktım çok beğendim, kolay da katlanıyor ilerde bakarım inşallah buna. Teşekkürler💜
Eylulunannesi-2 Fatma2277 yoyko nun anne yanı olabilen park beşiğinden aldım çok amaçlı ve ergonomik… Üstelik 4 yasına kadar kullanabiliyor göründüğünden daha sağlam. Sık seyahat edyorsanız da kolaylıkla toplanıp çantasıyla tasınıyor. Benim tercih etme sebeplerimden…