isimsizbiranne Fatma2277 instagram bebekonforbesik sayfasında elyeza beşik modelini aldım daha kurmadım ama güzel görünüyor
160620 Fatma2277 odasını uzun süre kullanabileceği bir oda aldık beşik almadım, anne yanı olarak da chicco next2me aldım ilk 6 ay idare eder bizi🙏🏻
ozlemprlk16 isimsizbiranne bende e bebekten elyeza besik aldım anne yani kurduk biz eşimle cok güzel ve kullanışlı ama kurması ugrastirici biraz
iiremgrzbyr ozlemprlk16 benim baktığım beşikten ahşap rengi sanırsam 0-5 yaş arası uygundur yazıyor ben 28. Haftamdayım henüz almadım alacağım inşallah 😊 uyku seti aldın mı peki beşiğe göre ?
isimsizbiranne ozlemprlk16 aynı marka canım e bebekteki elyeza da bebekonfor markası memnun musunuz sallanışı falan nasıl ben kurmadım daha erken diye
ozlemprlk16 Bebisveannesii valla kayim ağacı yaziyor ben pek anlamam ama eşim mobilyaci o anlıyor zaten o bakıp aldi gayette kaliteli duruyor ayrıca e bebek mağazada fiyatlar çok yüksek ama internet sayfasından uyku seti yatakda dahil cibinlik falan da var 670 e almıştım su anda 750 olmuş galiba bide Ebebek ürün alınca 2 yıl garanti veriyor
endobeybi Fatma2277 anne yatağıyla birleştiriliyor. Geceleri alıp emzirmesi vs kolay olsun yataktan inip kalkmak gerekmesin diye. Tekerleri de var ev içinde başka odalara taşınabilir. Çok büyük bi beşik değil 8-9 ay kullanıp park yatağa geçebilirim, odasını 2 yaşına doğru ayırmak istiyorum
endobeybi 160620 9-10 ay kullanan arkadaşlarım var, ben de aldım inşallah biz de o kadar kullabiliriz bakalım 🙂 ben de sizin gibi beşikli bi oda yapmıyorum, daha uzun kullanabileceği bi oda çizdiriyorum mimarımıza bakalım nasıl olacak 😃
Fatma2277 endobeybi anladım. Bende anne yanı düşündüm yataktan inmek zor olur diye, odasını bende sizin gibi 2-3 yaşında yapmayı düşünüyorum. 8-9 ay kullanılabilecekse bakayım bir daha
ozlemprlk16 iiremgrzbyr hayir uyku seti dahildi ama ayri olarak yorgan ve yastık aldim yatakta beşiğe dahildir bide nevresim takımı aldım onu da lcw den aldim kampanya varken bide karaca home internet sitesin de acayip indirimler oluyor bebekler için bakın arada ordan ben bir nevresim battaniye falan aldim kaliteli ve güzel
160620 endobeybi çok mutlu oldum 9-10 ay kullananların olmasına, darısı bize😂 odayı ileriye dönük kullanılabilir yaptırmak çok mantıklı siz de iyi yapmışsınız🙏🏻 Eğer 6 aydan sonra anne yanını kullanamazsam da park yatağa geçeriz artık🙊
endobeybi 160620 ben de park yatak bakıyorum şimdiden ne olur ne olmaz 🤣 Nuna’nın park yatağını beğendim tip olarak, bi de pratik duruyor. Diğerlerinim tipi çok çirkin ya 🙈 aklınızda bulunsun
ozlemprlk16 isimsizbiranne bende daha kullanamadım bebegim doğmadı ama sallanişi güzel yatak kademeli 2 3 yaşına kadar yatabilir diye düşünüyorum ben bide yanında sabitlenmesi icin bi aparat göndermişler baslarda sallama gereği olmaz heralde en güzel yanı şu an yatağımla ayni seviye de tam bir anne yani gerçekten