Benim de mayısta olacak inşallah. Gittikçe yaklaşıyor. Yani hepimizin ramazan bebekleri olacak inşallah. Ben özellikle 2 haftadır şiddetli bel ağrısı yasıyorum. Bazen kasırga kadar iniyor baskı. Sadece Bi yemek pişir sem biniş yapsam hemen başlıyor ağrı. Zaten fıtığım da var. Tek başıma geçiriyorum hamileliğimi. Sizlerin bel ağrısı var mı? Fitiktan mi benim bu kadar fazla yoksa hamilelik gereği bu aylarda mi başlıyor?