Kuzey61 [silindi] 28+ 2 olduk biz bana 10 Mayıs’a gün verdi doktorum kesin erken gelecek Benim ki yine ilkinde olduğu gibi çok geç alıyor benim doktorum ya. Birde bunda kasılmalar da var başından beri yatıyorum genelde umarım gününden önce gelmez
[silindi] Kuzey61 40 haftaya göre hesaplıyolar canım zaten 38de doguyo genelde bnmde 20 mayıs ama daha erken doğar diye düşünüyorum
Kzbn87 Sezeryan tarihleriniz şimdiden nasil belli oluyor kızlar erken değil mi daha? Bizde 29 hafta olduk
Acemi_anne04 PaPaTyAmM_1223 25 mayıs gösteriyor ama doktorumuz haftasına göre ilerde dedi belki daha erken doğabilir suan 27+1 haftalığız kızçemle🌸
Bilge44 PaPaTyAmM_1223 28 Mayıs gösteriyor tarihler 📢ama sezaryan olacağı için henüz net değil günümüz 🥰nasip kısmet 🧿👶🏻
Ozge2614 Nnjwkwkl evet hemen hemen hergun oluyor diyebilirim ama rengi ve dokusuymus mühim olan, bnm kremsi bı akıntım oluyor.
Minikasya Nnjwkwkl İdrar kaçağı derken canım. Hapşururken öksürürken altıma kaçırıyorum🤦♀️Akıntı ise su gibi değil canım. Beyaz renk bu aralar
Merinosunannesii PaPaTyAmM_1223 30+1olduk çok şükür nasipse 4 mayıs gösteriyor tabi bakalım benim kız ne zaman gelir bilinmez🤗