Tazeanne95 [silindi] bugün veremedim doktor yoktu saglık ocagında yarın vericem pozitif çıkar inşallah saglıklı gebeliktir🤲🏻Bana dua edin
ylzsa Aysen3434 merhaba pazartesi 2440lardaydım cuma doktora gitmeli miyim sizce yoksa haftaya mı gidiyim ?
Aysen3434 ylzsa bence cuma gidin. Cuma günü 9 binlere çıkıyor betanız görünür kese. Kaç haftalıksınız ? Belki kalp atışını bile duyarsınız 🥰🥰
[silindi] Tazeanne95 inş hamilesindir . Ve bugün gecikmenin üçüncü günü. Olumsuz düşünme ! Bide yaptığın testin fotoğrafı var mı sende çektin mi hic ?
Tazeanne95 [silindi] fotografını çekmedim hiç ama 3 test yapmıştım hatta bugün tekrar yaptım biraz daha kırmızı çıktı çizgi
[silindi] ylzsa aynen benimde 3 gün gecikti silik cikti sonuç pozitifti yani . Silik çıkmasının sebebi idrara geç geçmesi kanda hemen belli oluyor zaten % 💯 hamile bence
[silindi] Tazeanne95 tebrik ederim hamilesin sende 😊 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ins . Rabbi bu duyguyu isteyen tüm herkese yaşatsın inş 🥰
Tazeanne95 [silindi] amin amin herkese nasip etsin rabbim. Bugün kan testi verdik yarın sabah tekrar vericem sonuc öğleden snra çıkcakmış inşallah saglıklı gebeliktir🤲🏻
ylzsa Tazeanne95 saglık ocagında verdiyseniz ögleden sora kontrol edin cıkabilir internette bizimkini ben öyle ögrenmiştim bekleyemiyodum sürekli bakıyodum 🥲