Yldzbebek canım öncelikle sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim ben kızımı spinal sezeryan ile doğum yaptım çok rahattı belden iğne yapılırken biraz korkar gibi oldum ama oda kolay oldu kolundan kan alınır gibi bir his oluyor sonrası zaten o kadar mükemmel ki benim kızımı doktor direk kaldırıp gösterdiğin de hiç bir duygunun böyle eşsiz olduğunu ilk aşkın ne demek olduğunu ben o anda anlamıştım direk yanağıma koydular kızımı o hissi anlatamam böyle yumuşacık bir yanak inanılmaz bir koku o eşsiz koku hayatımda duymamıştım. Çok sakin olmanı tavsiye ediyorum herşey çok güzel ilerleyecek odaya geldiğin de biraz ağrıların olabilir ama bacağından yapılacak olan ağrı kesici iğneleri yaptırmanı tavsiye ediyorum benim panik atağım olduğu için son gün ağlaya ağlaya yaptırmıştım onu yaptıktan sonra da dedim ki keşke en başta yaptırsaydım hiç sıkıntı çekmezdim bol bol yürü sütün gelmezse hiç sıkıntı yapma 1 hafta sonra geliyor bebeğine hastanede biberon kullandırma alışmasın şırınga ile beslemelerini söyle biberona alışmasın çok güzel zamanlar çok bende şuan 4,5 haftalık gebeyim daha çok yeni bakalım ikinci ablası gibi uysal bi çocuk mu olacak🙄 tekrar sağlıkla kucağına al inşallah ❤️