minikturta nurell sanırım farabi de geçmiyor medicana ve medova diye biliyorum 🥺 doğum ücreti ne kadar orda biliyor musun bide muayene ücreti
nurell minikturta indirimi varsa yarı yarıya yada %30 indirim yapıyorlar oralarda varsa farabidede vardır muane ücreti 260 di zam geldimi bilmiyorum normal doğumda 3bindi
belisslinaa minikturta doktor olarak mı hangisi? Adını dahi unuttum o kadar ilgisizler ki bi kaç bi şey yaşadık çalışanlarıyla eşim jandarmayım demesine rağmen saçma sapan ahlakları var ama şu an ki hastane ve doktorum çok iyi iyi ki oraya gitmemişim
minikturta belisslinaa tüh kötü bir tecrübe olmuş üzüldüm bende bir kere devlete girişim olsun diye ali kemal belviranliya gittim ağlayarak çıkacaktım o kadar berbat biyer ki😑 sanırım biraz da sans işi ya bilmiyorum 😏 doğumu da mi özelde düşünüyorsun
minikturta nurell indirimsizde 180 tl ay 😀 Allah ım masraf çok ondan pinpiriklestim ahahahah kendimi tanıyamıyorum 😀
minikturta belisslinaa abbuuu çok uzun bir süre değil mi ya esin ne yapacak ben oslerim bırakıp gidemem 🙄
minikturta nurell ya ahahaha 😀 indirimi fazladır valla bilmiyorum farabi de de eşimin arkadaşı biseyler anlatmış açıkçası eşim gitmek istemedi doğumda bebeği düşürmüşler falan filan hala mahkemelikler
belisslinaa minikturta yeni evlisin ondandır 🤣🤣🤣 şaka bi yana o da geliyor zaten yıllık izni var sonrasında ben döneniyorum yol 11 saat sürüyor ve arabamız yok olsa dönerdim ama maalesef bel ağrısından ölürüm o yol bitene kadar sürekli git gel yapamam
minikturta belisslinaa anladım kuzum valla ne deyim o zaman hakkında hayırlısı olsun 🙂 ay bilemiyorum yanımdayken bile bele bele icim ciz ediyor 😀