minikturta belisslinaa off sorma yaşlandım 23 yaşına girdim 😀 evet eylül de düğünüm oldu 🙂 sen kaç yaşındasın 🙂
minikturta nurell özel olmazsa kusura bakmazsan bisey sormak istiyorum personel indirimi yapıyorlar mi? Bide doğum ücreti ne kadar orda 🙂
nurell minikturta ben ücret odemiyorum muane ücreti de 15 TL ödüyorum oda arada doğum ücreti doktoruna göre drgisiyor sanırım hiç bilmiyorum ki
minikturta belisslinaa ay ben kendimi kocamanmış gibi görüyorum ahahahaha😀😀😀😀 fadime ebemin adı 😀😀😀 seninki ne 😀
minikturta nurell anaa valla mi kız 😀😀 valla çok iyi çok sevindim sanki kendim veriyormus gibi 😀 şuan üzüldüm 3 buçuk vereceğim için 😀😀😀
minikturta belisslinaa Allah var h görünce hande mi acaba diye düşünmüştüm 😀hangi hastaneye gidiyorsun cinsiyet tahmini yaptılar mi 😍
minikturta nurell medicana hüsnü beye gittim ilk defa ama ona devam edeceğim sürekli çünkü eşimin indirimi o doktorda geçerli 😀
minikturta belisslinaa bana da kız dediler hem burdaki hemde memleketteki doktor ama yine de detaylıyi bekliyorum emin olmak için 🙂
belisslinaa minikturta medicanaya mı gidiyorsun o kadar berbat insanları olan hastane görmedim ömrümde
belisslinaa minikturta doktor olarak mı hangisi? Adını dahi unuttum o kadar ilgisizler ki bi kaç bi şey yaşadık çalışanlarıyla eşim jandarmayım demesine rağmen saçma sapan ahlakları var ama şu an ki hastane ve doktorum çok iyi iyi ki oraya gitmemişim