Bebegimbenim45 ben 73 kiloyla hamıle kaldım bugun 36+0 dayım pek dikkat etmememe ragmen 7 8 kilo aldım 80 ile 81 arası falan cıkıorum tartıda bazen 81 i görüom bazen 80.4 80.2 80.8 değişio sonra bı gene 81i görüom. Şöyle ki 21 haftayla 25 hafta arası birden 1 ayda 4 kılo aldım 21 haftalıkken 75 kiloydum 25 te 79 dum o ay dıkkat etmıs olsam doktorunuzun dediği gıbı maksımum 6 kıloda falan bitirirmişim demekki mümkün bide kilolu hamıle kalanlar genelde daha az alabılıomus kıloyu ılk gebelıgımde 13 kılo almıstım. 12 martta dogumum var Allahın izniyle o zamana kadarda 81 81.5 u geçeceğimi sanmıyorum. Dogumdan sonra inşallah fazlasıyla verebılırım zaten kılolu hamıle kaldım bende kıloyu cok takıorum