Bebegimbenim45 75 kiloyla hamile kaldım 33.haftadayim 10 kilo almışım bebek 2200 eşi suyu filan desek doktorumun kilo takıntısı var 5 6 kilo alman lazim hamilelik boyunca diyo 9 ayda 6 kilo alan varmı
Neslihan1903 Bebegimbenim45 zor kardeşim ben sıkı diyette olmama rağmen 31+4 haftalığım 6 kilo aldım 11 kilo ile bitecek inşallah
karabc Bebegimbenim45 benimde sizin gibi haftam ve bebeğim 9kiloda kaldım bakalım nasıl olucak erken doğum yapacağım umarım dahada almam birde az kilo alanların gitmiyor kilosu vs dedi geçen ebe sinirlerim bozuldu😅
Prensesannesi41 Bebegimbenim45 bence saçma 80 el hamile kalıp 90 la 90 küsürle doğuma giren tanıdıklarım var
Bebegimbenim45 Neslihan1903 her gelene diyomus cok giden var cevremde o doktora ama insanin psikolijisi bozuluyo gece hiç yemek yemiyom bide
Neslihan1903 Bebegimbenim45 zannetmiyorum kimse 6 kilo ile hamilelik tamamlasın bebek zaten 3500 kilo oluyor bebeğin eşi artan kan seviyesi göğüsler takıntısıymış 😂 ama şöyle bir durum var sizde mevcut kilo var sıkıntı çıksın istemiyordur
Bebegimbenim45 Prensesannesi41 normal doğuramazsiniz diyo bebegim zaten doğum pozisyonunda kaç haftadır zaten hamile kaldığımda 75tim 20 kilo alsam neyse
karabc Bebegimbenim45 vallahi bende arada kaldım hep hesap yapıyorum çocuk plasenta şu kadar tutsa diye ahahhaha
Prensesannesi41 Bebegimbenim45 doğum pozisyonunda olan çocuk benim bildiğim normal doğar yani çatın da müsait olduktan sonra şimdi ki doktorlar hemen sezeryanla kesmenin peşinde
Neslihan1903 Bebegimbenim45 Ahahhaha benim kilomda gazla diyetisyende doktorlarda memnun şu an tansiyon şeker falan yoksa doktoru sallama ya boşver
Denizzz88 Bebegimbenim45 bana doktorum toplamda en fazla 10-12 kilo falan al dedi 6 kiloyla bitirmek çok zor ya
Senyil21 Bebegimbenim45 bende 85 kiloyla hamile kaldım şuan 8+5im diyetisyen kontrolünde 5 kilo verdim şuan zor oluyor 🥺