papatyagil 2prensessannesii ohh maşallah çabuk olmuş benimde kızımda gece 1 de gelmişti öğlen 12 de dogmustu sanırım.onun rahatlığı 🤣
papatyagil Minikasya kız az sakin kalayim diye yazdim yoksa herşey hazır gidicem zaten hem.belki.birilerine heycan olur doğumunu baslatirim🤣🤣😅
papatyagil Rehile 39+4 dum bugün 1 2 haftadır hafif sümüksü akintim vardı ama net bu günkü belirtim bacaklarimin arası dolu gibi bi yuruyemedim sonra pit diye bi ses geldi suyum geldi
EymenAli21 papatyagil bacım seni öncelikle tebrik ediyorum burası ailen gibi anlıyoruz ama kizzzzzzzz kossssssss ben olsam panik 🙈🤣Allah yardımcın olsun canım hayırlı haberlerini bekliyoruz 🤗
papatyagil EymenAli21 aminn canım saol valla kızımda da aynı şeyi yaşayınca bi sakinlik güç topluyorim sanırım 🤣
Merveynlr Allah kolay doğumlar nasip etsin.😊 İkinci dogumunuz galiba ben de ikinciye hamileyim dogum hikayenizi de paylaşın lütfeen😀