2prensessannesii papatyagil benim ilk gebeligmde gece 3 te suyum gelmişti duş aldım temizlendim 6 da hastaneye gittim9.35 te kızım doğdu
Tahaninannesii papatyagil doktorum sancın 5dkda bir olursa, kanaman olursa, suyun gelirse direk hastaneye gel demişti🙈
papatyagil Minikasya kız az sakin kalayim diye yazdim yoksa herşey hazır gidicem zaten hem.belki.birilerine heycan olur doğumunu baslatirim🤣🤣😅
Fatoemir Sancin daha cok sa ilk gebelikse ilk olarak herseyi kapinin onüne hazırlaa sonra bir duş al oyle git canimsinn sagliklaaa bir avazda ihşalllhh❤️😂😍bide dokdoruna haber et
papatyagil Sevalko ayy bi sakınlık üstümde sorma🤣🤣 kızımda da suyum gelmişti ondan galiba birazdan ortalığı yılmaya başlarım 🤣
papatyagil 2prensessannesii ohh maşallah çabuk olmuş benimde kızımda gece 1 de gelmişti öğlen 12 de dogmustu sanırım.onun rahatlığı 🤣
papatyagil Brcklc valla öyle olmuyo kızımda da suyum.geldigi ertesi gün öğlen doğurdum tecrübeli olunca panik sıfır 🤣
Mrveykt papatyagil Panik yapma doktoruna haber et duşa gir.. Eyşalarini hazırla yavas yavas yola çık.
papatyagil Mrveykt herşeyi hazırladım arabaya yerlestirdim evi.topladim kızınıda anneme birakiyim gecicem inşallah
Yunusemreninannesi papatyagil valla son 10 gun kaldi bizimde her an tetikteyim ama bir tutlu gelmek bilmiuo prensimiz esimde diyo senden sonra hamile kalanlar dogurdu 😂😂