btlsrkn-04 Nurcan54 gerçekten öyle ilknur hanıma gidiyordum ama hastane değiştirdiği için bende Musa beyle devam ediyorum ilgisi alakası çok iyi bir doktor 🤩
Nurcan54 btlsrkn-04 ilknur hanım tercih edilecek bir doktor değil bence canım en iyisi olmuş senin için
Linam2021 Kızlar valla ben de Sakaryada 3 tane doktor değiştirdim ama inanın kafam çok karışık. Arkadaşlarımın birçoğu izmitte doğum yaptı, aynı doktora doğum yaptırdılar ızmite mi gitsem diye düşünüyorum 😥
Gulbeyazk Linam2021 ben riskli gebelerdenim okan üniversite hastanesine gidiyorum izmitte burda birçok doktor degistirdim malesef mezarda musa yılmaz beyhekimde gülten hanım devlette koray bey en son salih turgay senen e gidiyorum surecimizi yarim saat konuştuk nerdeyse baya ilgili bir doktor kendi kliniği doğum için medarla ve başhekimle anlaşması var 3300 şuan sezeryan dedi bakalım şimdilik ona devam edeceğim tabi izmite de ayda bir yada 6 haftada bir gideceğim bakalım hayırlısı artik
Meryemm1212 Linam2021 hayır kullanmıyorum her ay takıp ediyor dahiliye doktoru gerekirse başlamak için
btlsrkn-04 Nurcan54 daha sonra duyduğum yorumlarda bende öyle olduğunu düşündüm canım çok şükür ki Musa bey hakkında hep iyi şeyler duyuyorum
Linam2021 Nurcan54 Nurcan54 basın sagolun canım Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❣️
Annemiolcam Annemiolcam Nurcan54 İlknur hanım hem çok anlayışlı hem de çok ilgili bir doktor.ilk doğumunu onda yaptım ikinciye de ona gidiyorum. Remzi ile başladım ama bu kadar ukala ilgisiz başından savmaya çalışan bı doktor gormedim
Linam2021 Nurcan54 24 haftada durum bildirir rapor almam gerekiyor canım isyerinde vermek için bir de 32. Haftada sgk ile anlaşmalı bir hastane olması lazım o yüzden 😭
Linam2021 Meryemm1212 teşekkür ederim canım sagolasin ben de dahiliyeye randevu aldım da serdivanda oturuyorum 😊
Linam2021 Gulbeyazk öncelikle basın sagolun canım. Allah bebisini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊 verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim izmitte kime gidiyorsun acaba?
Gulbeyazk Linam2021 okan üniversite hastanesinde eray çalışkana gidiyorum onun muayenesi 600 lira ama bi bayan doktor var o da çok çok iyi 300 kusur o da eray hoca riskli gebelerde uzman olduğu için ona gidiyorum ben ama normal bi gebelik geciriyorsan bayan hocaya gitmesi tavsiye ederim çünkü eray hoca kadar iyi
Simgegunes Ttlier19 ben Sami beyde doğum yaptım 19 ay önce çok memnun kaldım şuan ikinci hamileliğim ve yine Sami beye gidiyorum ameliyat olsun ekip olsun hemşiresi vs hepsi çok ilgiliydi ben gayet sevdim herkesi ☺️
Ttlier19 Simgegunes inşallah bende memnun kalırım ya Çünkü doğum zamanında insanın en çok aradığı güler yüz 😇 umarım anlasabilecegim kisilere denk gelirim😇