Kkubrademir Esraa54 suan benim de çok aklım bulandı zaten korkularım var bi tane kaybım var doğumda 🥺😢
Kkubrademir Mihrimah54 ben İlknur hanım da duana kadar muayenelerim de çok memnunum geçmişi dikkatle ilgiyle dinledi hep yardımcı oldu amandogum olayı tabi cok önemli bende kafam hastaneden yana karışıktı
Mihrimah54 Kkubrademir çok zor ya gerçekten ama hastane kötü Bi hastane değil o kadar. Bennim Bi çok tanıdığım orada doğum. Yaptı sıkıntı yaşamadıkar.
Mihrimah54 Benim de bir kaybım var bu ikinci gebeliğim 36 hafta dayım ve hala doktor hastane ye kararı veremedim çok kafam karıştı ALLAH yardımcımız olsun
Linam2021 Meryemm1212 teşekkür ederim benim de 4 civarı geldi de İlknur hanım dahiliyeye yönlendirdi ondan merak ettim sizin değerleriniz dusukmus aslında
Kkubrademir Esraa54 ben riskli gebelik ve ilk bebeğim kayıpla sonuçlandığı icin kendisinin ilgi alakasından çok memnunum dediğim gibi hastane beni tereddütte sokuyor yoğun bakım vs kısmı ilk doğumum sezeryan olduğu icin normal doğumu hiç konuşmadık biz tabi
Meryemm1212 Linam2021 rica ederim,dahiliye gittim gebelik te normal gördü canım her ay tekrar tahlil yapıyor
Linam2021 Nurcan54 teşekkür ederim canım ben de aslında kendisine çok gitmek istiyorum ama çalıştığım için rapor almak gerekiyor 24. Haftada falan onlar konusunda sıkıntı yaşamaktan korkuyorum 😭
Eda115354 Nurcan54 medardan memnunum da acaba adatıp nasıl diye düşünüyorum hani doğum ve doğum sonrası falan daha iyidir diye adatıpa gitmedim hiç de 🤷🏻♀️
Nurcan54 Linam2021 daha öncede başımdan kötü bir olay geçti 16 haftalıkken bebeğimi kaybettim bütün süreçte remzi bey yanımdaydı ve benimki suni sancıyla doğum oldu bence remzi bey doğum konusunda da profesyonel bie doktor 3 arkadaşım da kendisinde doğum yaptı 🥰
btlsrkn-04 Nurcan54 gerçekten öyle ilknur hanıma gidiyordum ama hastane değiştirdiği için bende Musa beyle devam ediyorum ilgisi alakası çok iyi bir doktor 🤩
Meryemm1212 Linam2021 hayır kullanmıyorum her ay takıp ediyor dahiliye doktoru gerekirse başlamak için
Linam2021 Nurcan54 Nurcan54 basın sagolun canım Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❣️