rsm_0026 neyle başlarsan öyle gider Prima ile başladım iki paket 72 li bez 1 hafta da bitti zaten 1 hafta sonra iki numaraya geçtim şuan 50 günlük bebeğim elimdeki iki numara bitsin 3 numaraya gecicem hemen büyüyorlar stok yapmak istersende 3 numara yap derim uzun bir süre o gidiyor çünkü :) ben hediye yollamak isteyenlere çiçek vs göndermeyin ıslak mendil ve Prima alabilirsiniz demiştim baya bı oldu hala onlara devam ediyorum sende öyle yapabilirsin :)